čtvrtek 9. února 2012

Vy a Váš blog


Pokavaď máte svůj blog na nějakém tom blog systému, o čem tak nejvíce blogujete? Snažíte se zapadnout mezi ostatní blogem, třeba že píšete články podobný tomu, co čtete od druhých blogem? Inspirují Vás ostatní blogeři? Inspiroval vás někdy nějaký blog k napsaní článku, nebo k založení nového blogu nebo postavení nového designu na blog? 

Když o něčem blogujete, je to téma pro Vás blízké? Jak často blogujete, jak dlouho se věnujete svému blogu? Jaká byla Vaše první adresa blogu? Ukradnete někdy do článku nějakou tu fotku?
To je otázek co? No ptám se, protože bloguju celkem dlouho, ale problém je spíš opravdu najít to co by mně samotné vyhovovalo. Hodně dobrý blog, je na blog.cz a nemyslím si, že by to bylo útočiště jen blbých náctiletých nanynek. Znám tam spoustu kvalitních blogerů. Na blog.cz se mi třeba libí hodně jednoduchost tvorby vlastního designu a můžete si s tím opravdu lehce vyhrát. Začínala jsem tam a dodnes tam běží jeden můj rodinný blog, který s etak nějak z části snažím přestěhovat sem na blogpot.com. Blogspot.com je od Google.com a libí se mi ta okamžitá provázanost z ostatníma sociálníma síťema jako je třeba Youtube, Twitter, spoustu dalšího. Samozřejmě i tady můžete vykouzlit skvělé šablony, stačí opravdu jen číst a koukat se a za chvíli máte design, který se Vám libí a vyhovuje Vám.
Někdy přemýšlím, o čem takový blog, má opravdu být. Jestli by měl být pouze na nějaké to dané téma, fotky, psy, móda, pc hry, nebo stačí udělat jen rubriky s tím co Vás zajímá a tam vkládat své postřehy a články. Někdy je docela problém, teda aspoň u mě ten blog prostě nepřeplácat. Takže v mém případě si musím dávat bacha na videoklipy z Youtube, nebo bych měla blog nafrkaný pouze klipy. Já třeba se zajímám o spousty věcí, takže se nějak blogersky vyhranit je u mě problém. No ráda fotím, ale nejsem žádný profík a nemám ani žádné profy stroje, fotím co vidím, třeba z mobilu. Dneska už stačí mít lepší mobil a nemusíte ani sebou tahat drahý foťák. Ráda čtu, ráda hraju pc hry a ráda chodím do přírody. Můj blog je spíš deníčkem. Nevím jak je to u Vás, ale já na ten svůj blog, vypustím tak nějak co se mi přihodilo, co mám v plánu, co mě zajímá, ale i občas co mně štve. Někdy se k nějakému článku ráda inspiruji na jiných blozích. Takže nekopíruji, ale řeknu si „ Ááá skvělí článek, to se mi libí, mohla bych něco podobného napsat a říct tak svůj názor“ S fotkami, které nemám nějak označené, že nejsou moje tak nejsou moje :D, ale rozhodně nekradu výběr je většinou pouze pro ilustraci ke článku a jedná se o free obrázky. Nekradu z jiných blogů. Jinak stejně je nejlepší mít blog, prostě sám za sebe. Své myšlenky, své obrázky, své pocity, myšlení, vaše zájmy.
Nedávno jsem narazila na hodně zajímavé blogy o hubnutí. Nějaké dívky si založí blog, kde uvedou svou váhu dejme tomu 67 kilo a napíšou všechny rozměry a podobně a tam napíšou jaká je jejich vysněná touha – váha a najednou vidíte z 67 kil třeba 45 a teď blog provází článečky a fotkami. Například: Dnes jsem měla hrozný hlad, ale byla jsem statečná nesnědla jsem nic k obědu ani k večeři, ke snídani jen bílej jogurt a minerálka. No a tak to pokračuje dál a spousta návštěvnic jejího blogísku píše „ áá no to je úžasný vypadáš skvěle, chci vypadat jak ty“ no při takových blogech se ve čtení člověk fakt nenudí. Mně se to třeba svým způsobem libí, že holky se snaží ze sebou něco dělat a není to jen o sezení u počítače, někdy i poradí, ale zase týrat se hlady? No i když v mém případě, nějaké to malé týraní hlady by ani neuškodilo. Jen co se mi nelibí, že třeba anorexie je skrývaná za takovými blogy, kde holky takhle začnou a pořád jim to příjde normální. No nevím. Jinak krom blogů s tímhle tématem mám ráda blogy o filmech, přírodě a tak podobně. Já si myslím, že kvalitních blogerů je hodně. On to nemusí být vždy bloger z x tituly z vysoké školy. Stačí aby ten člověk, měl srdce a psal to co ho baví, co má rád. Vzpomněla jsem si na návštěvnost, jak dřív, nevím jestli ještě teď byla taková éra vyhnat návštěvnost autosurfy. Třeba jste měli až 200 lidí za den na blogu. No, ale nejsem si úplně jistá, že by to ty lidi četli. Pustil se autosurf a vše jelo samo. Navíc toho bordelu pak v prohlížeči, někdy tam projel i vir. Blogerský začátky, ale i konce jsou těžké.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu