sobota 4. února 2012

Ah, ty oči z kašparovi krávy

Ah, ty oči z kašparovi krávy  

3.2.2012

Taky bych už měla něco začít dělat s těma očima. Pořád píšu a píšu a píšu a oči mně bolí. Hodně se mi stává že se mi klíží písmenka a při psaní sjedu, třeba kam nemám. Nevím, jestli tohle všechno dělá štítná žláza, ale je na čase s tím taky něco dělat.

Jako malá, jsem nosila brýle již od 3 nebo 4 let, kvůli oční vadě, pak nic a až v půlce základní školy oči trochu zlobili. Pak to přešlo a až teď to začíná opět se vracet. Občas si kápnu do očí kapičky na alergii, když mě rudnou, pálí a svědí oči. Co se týče zraku docela to jde z kopce.Jenže mít tak ten čas přes ten den dojít někam na oční a co si budeme povídat, dneska najít očního to je taky síla. Já jsem, ale na lékaře hrozný ignorant a flegmouš a podle toho to taky občas vypadá. Už od vánoc jsem se měla objednat na endokrinologii a já pořád nic. Je to děs. Můj přístup. Snad se polepším.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu