pátek 13. července 2012

Fotky léta ... fotím jen tak ....

Pár foteček z jednoho dne, kdy zase Vlastíček neměl vůbec náladu. Procházíme někdy pekelným obdobím. Je zlý a uvztekaný. někdy mi příjde, že ej to i tou školkou, že už je prostě unavený a chce prázdniny. Problém je jen ten, že 23 nastupuju na dovolenou a mám mít školu - školení počítače. Takže kam ho dám, to fakt nevím.... Nechci o tom moc psát, protože jsem z toho docela vykolejená. Nikam se nedostanu nic. Jen škola. A ještě samouka doma.


 Houpání na stromě, patří k Vlastíkovím oblíbeným činnostem při venčení pejska

 Tam an tu větev došáhnu, jen se zhoupnu ....
 Není mě vůbec vidět
 Hop, a jsem už nahoře
 To koukáte, že jo ...

 Agátka ... 11 let
 Aginka v kšiltovce
Ruka na stromě




2 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Parádní fotky a uvztekaných dětí tu mám několik. Držím palce, ať to dobře dopadne.

Martia řekl(a)...

Hezké fotečky :o) a držím pěsti at vše dopadne tak jak si přeješ. Martina

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu