sobota 3. března 2012

Som čarovný - klip + text

No tohle nejde snad nemilovat tuhle písničku, a jen tak jí z hlavy nedostanete ....

Text a klip ... SOM ČAROVNÝ


Som ČarovnýMoja mama, urob mi sandwich,
Lebo mám spotené nohy, vypi mydlo!
Sa na mňa pozeráš,
Rád sa na mňa pozeráš, zatancuj!

Ráno vstanem, som čarovný.
Idem do sprchy, som čarovný.
Papam potravu, som čarovný.
Idem do školy, som čarovný.
Čekujem fejsbučik, som čarovný.
Fajčím ťavy, som čarovný.
Vozím sa na Volve, som čarovný.
Ci-ci-ci-cikám a furt som čarovný.

Najčarovnejší rapper v hre!

Kúzelný, magický, zázračný, zábavný,
Bulharsky, chorvátsky a aj vychodniarsky,
Štýlový, žiarivý a trocha čačaný.
Ale hlavne som čarovný!

Kúzelný, magický, zázračný, zábavný,
Bulharsky, chorvátsky a aj vychodniarsky,
Štýlový, žiarivý a trocha čačaný.
Ale hlavne som čarovný!

Po obede skateujem, som čarovný.
Strihám videjka, som čarovný.
Fotím obrašteky, som čarovný.
Počúvam platně, som čarovný.
Mám po*beep* trička, som čarovný.
Mám iPhone 4, som čarovný.
Bývám v petržke, som čarovný.
Ka-ka-ka-kakám a furt som čarovný.

Brácha, nemáš aspoň jeden?
Prosím ťa, prosím Ťa jeden lopúch.

Kúzelný, magický, zázračný, zábavný,
Bulharsky, chorvátsky a aj vychodniarsky,
Štýlový, žiarivý a trocha čačaný.
Ale hlavne som čarovný!

Kúzelný, magický, zázračný, zábavný,
Bulharsky, chorvátsky a aj vychodniarsky,
Štýlový, žiarivý a trocha čačaný.
Ale hlavne som čarovný!

Je čarovný. Čaro, čarovný.
Čarovný, magický.
Čaro- a žiarivý.

Čarovný, je čarovný. Čaro, čarovný.
Čarovný, magický.
Čaro- a žiarivý.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu