pondělí 12. března 2012

Hubnutí a jak mám depku, že mi to nejde

Ah jo ah jo. Už jsem zhřešila asi 2x vyhýbám se čokoládě, bonbonům, brambůrkám atd, ale v neděli jsem sežrala řízek a brambory a dneska pořádnou dávku hranolek a masa v tortile. tzc Big El Nino. Byla jsem se ségrou na obědě po práci a škole a já to sežrala. Žádné výčitky jsem neměla za to bych si nafackovala. No musím to prostě omezit opravdu omezit, ale snažím se. Jen mi příjde, že mi spíš ta váha narostla než se zmenšila. Je to normální? Ah jo :-((( No aspoň s emusim pochválit a opravdu piju a dodržuju pitný režim. Chce to větší důslednost. Držte mi palečky. Díky

Až bude lepší počasí, bude to taky lepší, protože zase budu moc chodit ven a budu běhat a jezdt na naše skvělé výlety, které já prostě miluju. Sport mám opravdu hodně ráda. A pohyb opravdu mám. Mám psa, takže den co den i při hnusném počasím prostě chdoím ven a né jen kolem domu, ale opravdu na poctivé vycházky na hodinu. Chodíme s Agýskem asi 5 denně někdy jen 4 x, ale večerní venčení je vždy hodinové.


Těším se celkem až bude počasí dobré, že bych vyšla s prcek do bazénu, mohli by jsme si to tam fajn užít. A voda mi nevadí. Ráda bych vyrazila an kolo. To taky je fajn. Jen malej má kolo jen odrážedlo. On ještě neumí na šlapkách. Naučit by se to mohl. Až bude léto bude víc možností. Těším se na sport. Snad zhubnu do léta aspoň trochu. Ah jo.


2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Ahoj Darinko,

tvoje vyprávění o hubnutí je úžasné !!!:-) Neměj výčitky, když to sem tam porušíš, to je normální, důležité je, že jedeš dál. KAŽDÝ, kdo držel dietu to občas porušil. Já ti budu moc držet palce, aby jsi to dokázala. Ale hlavně to nepřežeň, Darinko, vypadáš bezvadně. A ono být nějaká vychrtlina není nic pěkného :)))

Ten dess se ti moc povedl, šikulka :-)

Hanka řekl(a)...

Darinko, taky mám za sebou několik pokusů. Když jsem byla mladá, dařily se mi, ale teď už to nejde. Držím ti palce, chce to pevnou vůli, tak se snaž!!! ;-)
Zdravím tě a děkuji za komentář na mém fotoblogu. Hanka

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu