pondělí 12. března 2012

Ohlednutí za návštěvou oddechové zábavného dne pro rodiny s dětmi

Dnes jsem dodělávala fotografie z firemních akcí a třídila je podle let - archivace na videospoty atd. Našla jsem fakt všechno možné. Jedna z akcí, která se pořádaná každoročně v druhé firmě pro kterou dělám, je za odměnu zaměstnancům, je to jistý benefit. Odpočinkový den plný zábavy a her pro rodiny z dětmi - zaměstanců. Každý si tam najde to své. Je tam obrovské pohoštění, švédské stoly, otevřený bar, bowling, střelnice, otevřená celá aréna - sportovní aréal včetně ledové hrací plochy, atd. Většinou se hraje i sportovní utkání v plážovém volejbalu, náš tým a vybraný jejich tým. No my jsme vždy druhý :-), ale i účast se počítá. Děti mají spoustu možností jak se zabavit. Bruslení na ledové ploše, lego koutek, venkovní skákací hrad a skluzavky, půjčení motokár, a spoustu dalších atrakcí. My doma na tento den chodíme pravidelně, snad jen jeden rok jsem vynechala, protože mi malý onemoceněl.

Našla jsem fajn fotky jak si malej užívá dne. Jedna fotka je fakt prima, kde mu je 2 roky a druhá je z min roku 2011, docela rozdíl.


Malej s tygříkem 2011


Malej s tygříkem .... 2008




Gumová lezecká stěna pro nejmenší


Vlastíček s Majdou na ledové ploše zkouší bruslit.




Vlastíček se nechává tetovat v tetovacím koutku


Nechal si vytetovat pavouka


V legokoutečku

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu